Monday, February 20, 2012

靈感


書看得慢了很多,寫作的速度也因局限的觀察而減慢了,每天回家,磨下磨下又眼睏了,想寫文章的時候,就是睡覺的時候,於是經常出現寫寫下訓著的情況,或者透過意志反擊睡意,在昏昏欲睡卻未有睡著的情況下,手指反而有力不停打柒鍵盤。

有時腦鈍了,轉慢了,記不清楚某個題材是自己寫過的,還是自己想過要寫,但最終忘記了題目。經常浪費了不少寫作的材料,尤其在街上,像吃即食麵一樣,吃完便算。唯有隨身帶備簿仔與筆,一有機會便將所想到的題材、關鍵字、甚至整篇文章寫出來。有時會口up up慢慢讀出自己所想的,也有時一起筆便停不了。

以往靠看書和工作所需留意身邊事物的基本需要而想到題材,獲取靈感,最近則多與朋友溝通交流,新朋友也好,老朋友也好,不停聽,不停想。當然,我主要聽人說話比較多(我有位朋友好多野講,無一分鐘停的)。最近也多聽歌,睇每首歌的歌詞和背後的含意,再睇埋MV,留意拍攝手法,影片相帶出的message,甚至估背後寫稿那條友諗緊咩。

度橋真係要多靠觀察,以前有個師弟,入左4A做廣告,同我講:「其實入面班友唔係好勁,個個都話自己去睇藝術展,睇咩書去取靈感。之後問佢睇完之後有咩得著,係答唔出GA,只係留底一句:『嗯,幾好的,幾好的』。」我無去求證,到底條友係比4A的人昆佢丫,定係那裡的人真的無咩料子,但師弟令我覺得,要取靈感,不論用來寫野,還係諗盤生意點run,觀察力好緊要。

所以我經常保持觀察,小至對方隻錶、皮帶,大至公司各人的公職,無聊至坐火車時估旁邊條友做咩工作。

No comments:

Post a Comment