Tuesday, February 21, 2012

土語


每個地方都有自己的土語,其實即係英文的slang,我在廣州也學了不少,最好用的都是「撈」。

撈,讀音同英文的Lau一樣。成日比人話,乜你咁撈呀,做D野咁撈,死撈佬,諗極都唔明,班同事又好齊心咁唔講比我聽,最終我靠零食攻勢,先問到簡釋。

「即係你地D香港人,統稱我地係大陸哩一樣,我地南方人,叫北方人做撈,主要係東北方。」哦,所以我成日話去食的蘭州拉麵,佢地話我「食撈野」,話我似撈佬咁解。

撈字帶貶義。雖然南方人以前被稱為南蠻,但原來大部份南方人都覺得北方人很野蠻,落香港搞事的都是撈佬撈婆,廣東人落香港玩係會好D。其實我都認同。在香港搞事的,都係重口味普通話口音的人。

廣州都係大陸,但比其他地方文明多,就講排隊。我成日在東站比人打尖,然後我就會屌人,比我屌的都係條脷痴實哂的撈佬撈婆。佢地應該在廣東省生活,識聽廣東話,但唔多識講。做的事的確野蠻,就連廣州本土的人都睇佢地唔順眼,覺得來搞事的都是撈,就好似我地打哂一船大陸人一樣。

撈亦都可以話人地落後,唔夠潮,做污糟,麻甩,無禮貌,7,等等,總知就唔係好野。我覺得似英文的nerd,不過我唔知nerd有無分地域性,但總知比人話都唔係好事,當然如果係比朋友笑,就無所謂。

經常講每個地方都有自己的文化,其實外來人真係好難去完全認識一個地方的文化,除非真係好花時間好花心機去認識學習。最近有人些白痴撈想認識廣州文化,但每星期都只係來一兩野,9up一番就話要帶起本地文化等等,齋up唔做又有錢收,真係筍到震。

要學人家文化係要花時間花心機的,土語係入門。

No comments:

Post a Comment